Welcome to my blog and my little shop. Thank you for visiting my blog. I hope you like it and will come back another time. As you can see, I have some bags in my shop, but it's also possible to order a bag made from fabric of your own choice to suit your taste and ideas.
I'm also upcycling furniture, please take a look at the pictures.
If you're interest in anything, please leave a message with your e-mailadress and I will contact you, or send me an e-mail at 3Treelady@gmail.com.

Welkom op mijn blog en mijn winkeltje. Leuk dat je komt kijken. Ik hoop dat je het hier leuk vindt en nog eens terug komt. Ik heb wat tasjes in de winkel en je kunt ook je eigen exemplaar bestellen, van je eigen gekozen en/of aangeleverde stof.
Ook recycle ik meubels, ik (be)schilder en stoffeer ze.
Als je interesse hebt in iets, laat dan een berichtje achter op mijn blog met je e-mailadres, dan neem ik contact met je op. Of stuur mij een mailtje op 3Treelady@gmail.com




Saturday 8 March 2014

Kruipende jurk - Dress (very weird one)


Zo fijn dat mooie weer! 
Ik kreeg helemaal zin in mijn zomerjurken, dus vanochtend een zomerjurk uitgezocht, wikkelvestje er overheen. Dat gaf echt een heeel zomersgevoel. Toen ik even snel naar de supermarkt wilde om boodschappen te doen had ik opeens niet meer zo'n zin om ook nog een zomerjas te gaan zoeken. 
 Dus maar even snel mijn winterjack erover heen. Mijn hondenuitlaatwinterjack wel te verstaan en die is heel goed water en winddicht met zo'n band aan de onderkant. En die band die zo lekker goed afsluit was nou net het probleem. Die band zorgde er namelijk voor dat mijn jurk op ging kruipen, zover naar boven dat je de hele jurk niet meer zag. Dus liep ik in de Albert Heijn met mijn jack tot net over mijn billen en direct daaronder mijn legging, echt heeeel sexy! Wow!!! 
Nu toch maar mijn spijkerjack weer opgezocht.....
How lovely this wonderful sunny weather!
For some reason I do have more summer dresses than winter dresses. So the lovely weather and all those lovely summer dresses made me decide to wear a summerdress today. With a little cardigan it was lovely today. 
But when I had to do some shopping I don't want to go upstairs and have a look for my summer coat, so I decided to wear my dogwalkingwinterjacket. Which protects me very well against rain and wind with a very tight belt at the hem. And that belt causes the problem! The belt was soo thight that it made my dress rides up under my jacket. So I was doing my shopping and it looks like I was just wearing a jacket and tights! Soooo sexy!!!!
Back home the first thing I did was looking for my summer coat!

En nu iets heeeel anders!
We zijn zo hier en daar het huis wat aan het opruimen. Deze footstool ga ik op marktplaats zetten, maar als iemand belangstelling heeft......laat het me weten.
Heb hem zelf geschilderd en bekleed. Ik vind hem heel leuk, maar we hebben er eigenlijk gewoon geen plaats voor, helaas.

And now something completely different.....
We're cleaning up the house a bit. And the footstool above is one of the things which we think should leave the house, unfortunately.
I've painted and upholsterd it, but we simply do not have room for it. So if you're intrested, please let me know!

Have a nice weekend!!!
Fijn weekend!!!



4 comments:

  1. Ik vind je footstool heel leuk. Ik weet niet waar je woont. Misschien wil je me mailen: gonnetje2@gmail.com.
    En ik zie het helemaal voor me, jij in de supermarkt met (uh, zonder) zomerjurk :-).
    Groetjes,
    Gon

    ReplyDelete
  2. Hahaha ik zie het helemaal voor me hoe je boodschappen liep te doen, denk dat je zo snel mogelijk thuis wilde zijn maar gelukkig had je er nog een legging onderaan, anders leek het net of je in je onderbroek met jas boodschappen aan het doen was, het kon nog erger .... Prachtig je footstool maar hier helemaal geen plek in huis, mijn woonkamer is niet zo groot en staat al vol.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha Anita, heb mijn jas open gedaan. Dit hielp deels, heb al rokken trekkend door de supermarkt gesjeesd. Hihi.
      Grtjs
      Ana

      Delete
  3. Heb zo snel geen gek verhaal van vroeger over raar zittende kleren van één van ons. Maar dat hebben we vast wel een keertje gehad. Ik zie je al lopen. Hahaha....
    Je footstool vind ik super maar helaas ook hier geen plek.

    ReplyDelete